torsdag 16. august 2012

Lille Alexandria i ny drakt

I dag er det skolestart og jeg gleder meg over å kunne presentere et nytt og freshere Lille Alexandria. I sommer har vi fått litt nye møbler i knallfarger, og istedet for bord og stoler rundt omkring, har jeg fått montert en bardisk med tilhørende krakker.

bardisk og krakker langs vindusrekka



arbeidsplasser med skillevegg


Stort bord  med gode stoler - perfekt til gruppearbeid
Ny sofagruppe
Jeg er veldig fornøyd med resultatet så langt - vi er ikke helt ferdig enda - Håper dere også synes det har blitt fint, og at dere viser såpass hensyn at dere tar av skoene om dere skal ha beina i sofaen.

Gleder meg til å se både nye og gamle elever her på Lille Alexandria i tiden fremover!

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...