fredag 26. oktober 2012

Utstillingen i glassgangen ved kantina




Denne uken har det blitt hengt opp masse flotte portretter i glassgangen utenfor kantina. Bak denne utstillingen står elevene i  førsteklasse formgiving. Oppgaven deres var: 

"Fra digitalt foto via Photoshop til gråtonemaleri med akrylmaling" 

Elevene har løst oppgavene på ulikt vis og resultatene er kjempefine synes jeg! Jeg har tatt bilder av utstillingen, men de er selvsagt finere i virkeligheten, så jeg anbefaler alle som ikke har sett bildene å ta turen ned i glassgangen for å ta dem i nærmere øyesyn. 











Mange kreative oppgaveløsninger her som dere ser, og jeg gleder meg til å se hva formgivingselevene produserer videre utover i skoleåret.


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...