onsdag 25. januar 2012

Nyheter i biblioteket

I Januar har jeg fått ryddet og ordnet litt her på Lille Alexandria. Et av prosjektene var å få "pusset opp" Websøket slik at dere kan følge med på nyheter, samt finne nyttige lenker raskt (ligger i venstremenyen på websøk). Jeg har fått gjort en del, og nå kan dere følge med på nye titler via lenken til Websøk som ligger i høyremenyen på bloggen, eller ved å klikke her. Ellers skal jeg prøve å være flink til å komme med anbefalinger av filmer, bøker og annet som kan være artig.

Jeg tar gjerne imot innspill fra dere om det er noe dere savner, enten det dreier seg om innkjøp av litteratur og film, stoff til bloggen eller innholdet i Websøk.

Hege            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...