onsdag 29. februar 2012

Rosenvilderevyen 2012: Det røde eplet

I går var det endelig premiere for revygjengen som har arbeidet natt og dag den siste tiden. Årets Rosenvilderevy "Det røde eplet" ble spilt for full sal og jeg regner med at alle som er med i teamet er veldig fornøyde med at de endelig er i gang med showet.

Rosenvilderevyen 2012 "Det røde eplet"


Dessverre var jeg ikke selv tilstede på premièren, men jeg håper på å få sett en av forestillingene.
De som derimot var tilstede var selvsagt Budstikka. De ga revyen et foreløpig terningkast 4, med mulighet for en femmer utover uken... Budstikkas revyomtale finner du her , de har også laget en bildeserie fra premièreforestillingen. Aktiv i Oslo har også anmeldt revyen og gitt den 4,88 i karakter les anmeldelsen.





"Break a leg" til revygjengen, og til dere andre: løp og kjøp billetter!
Billettbestilling: 48046172 / 45497494 / 47362603 / 48038186 ( Meldingen må inneholde dato, antall billetter og navn) siste forestilling spilles 7. mars.


Her får dere en smakebit av forestillingen. God fornøyelse!


Hege

Bildene i dette innlegget har jeg lånt fra: http://www.aktivioslo.no/artikkel/rosenvilderevyen-2012-anmeldelse-det-rode-eplet/


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...