fredag 28. september 2012

Bilder fra Lille-Alexandria

Nå er det lenge siden jeg har hatt linselus her på bibliotekbloggen, så derfor tok jeg med meg kameraet på en  runde i storefri og knipset litt.... Jeg må jo vise frem litt av livet her inne på skolebiblioteket.










Som alltid var det fullt av flotte eleveksemplarer her på Lille-Alexandria, og jeg synes det er så utrolig bra at dere bruker biblioteket! Jeg er også kjempefornøyd med de nye rosa og lilla møblene, og elsker bardisk-løsningen som gir biblioteket et litt mer kafè-aktig preg og som gir flotte, lyse arbeids- og møteplasser for brukerne.


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...