fredag 16. november 2012

Nye tidsskriftholdere



Nå har vi fått nye tidsskriftholdere her på Lille-Alexandria. Jeg synes de er kjempefine, og har lagt merke til at flere leser i magasinene nå som de henger i endene av bardiskene. Jeg måtte jo ta bilde av det ene for å vise det frem her.



  Som alltid, når jeg kommer med kameraet mitt er det  noen elever som ønsker å bli fotografert og selvsagt måtte jeg knipse dem også:



Ønsker dere alle en finfin fredag og god helg!

Ps: nye blader er på plass, blant annet
-Villmarksliv
-Design Interiør
-Det Nye
-Levende Historie
-Kunst

og flere er på vei, så det er bare å følge med;)

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...