mandag 4. mars 2013

Bokserien Årringer

I biblioteket finner man svært sjelden bøker av typen "kiosklitteratur", det vil si den typen lettleste seriebøker som man kjøper i dagligvareforretninger, kiosker og andre steder som selger ukeblader, aviser og lignende. Nå har jeg imidlertid gjort et lite unntak. Jeg fikk et gratiseksemplar av "Elvekongen" som er den første boken i serien Årringer av Yvonne Andersen, og den har jeg tatt inn i bibliotekets samling.

Årsaken til at jeg har inkludert denne i samlingen er enkelt og greit at jeg synes det er hyggelig å ha den her når omslagsmodellen  er en av våre elever; Maren i 2sta, det burde være god nok grunn?

Lyst til å låne boken? Sjekk om den er ledig her eller kom innom og se selv. Boken står foreløpig i nyhetshyllen, men vil få fast plass sammen med resten av skjønnliteraturen med hyllesignatur And (de tre første bokstavene i forfatterens etternavn).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...