tirsdag 15. oktober 2013

Elevene oppfordres til å promotere skolen på Instagram

Hei på dere!

I går  (man. 14/10) var jeg på et informasjonsmøte i regi av reklamebyrået Alle Gutta. Bakgrunnen for møtet er at  de videregående skolene i Asker og Bærum skal prøve en ny måte å hjelpe ungdomsskoleelevene til å velge hvor de vil gå når de er ferdig med tiende klasse. Metoden er enkel, og forhåpentligvis virkningsfull også:  elevene ved hver videregående skole får mulighet til å lage en 15 sekunders videosnutt på Instagram der de forteller om fordelen ved å gå på akkurat denne skolen - det betyr at det er dere som skal inspirere 10-ende klassingene til valg av skole.

Reklamebyrået Alle Gutta vil sende ut en stand med en Ipad som opptaket skal gjøres på. Her på Rosenvilde vil den være tilgjengelig i tre dager: fredag 8, mandag 11 og tirsdag 12 november. Jeg vil minne dere om det når det nærmer seg.

Det beste innslaget vil bli premiert med en splitter ny Ipad, så  bruk fantasien. Kriteriene for hva som er best er ikke avgjort, men jeg antar det vil være en kombinasjon av kreativitet og god informasjon - det viktige er at dere får frem et budskap om hva som er bra med skolen vår!


Jeg håper mange av dere vil stille opp på dette!

Alle opptak vil legges ut fortløpende på skolegården.no uten noen form for redigering.


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...