fredag 21. mars 2014

KONKURRANSE !!!



Anbefal en bok og

VINN PÅSKE-EGG!

Som dere sikkert vet så elsker jeg konkurranser, og siden det snart er påske så MÅ jeg selvsagt gi dere sjansen til å vinne et påskeegg .





Oppgaven er som følger:


Anbefal en bok ved å fylle ut skjemaet som ligger i biblioteket og levèr det til meg. Du kan selvsagt anbefale flere bøker og dermed ha større vinnersjanser. Et skjema per bok.


Anbefalingene vil bli publisert her på bloggen, og  jeg tar meg friheten til å korrigere eventuelle skrivefeil.



2 heldige vinnere kåres ved loddtrekning den 11. april klokken 12.00 (siste dag før påskeferien).

Det er selvsagt mulig å sende anmeldelsen til meg på e-post/ITL. Bare husk å skrive navn, klasse og mobilnummer.

 

Lykke til!

Kanskje dette blir ditt..









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...