tirsdag 20. desember 2011

Snart Juleferie!

I morgen er siste skoledag - og så er det juleferie! Mange av dere har sikkert ønsket seg bøker til jul, men det er jo ikke sikkert at dere får noen.... Derfor kan jeg glede dere med at jeg har fått inn tre nye bøker og to tegneserier her på Lille Alexandria i dag.  Alle fem er for øyeblikket tilgjengelige, men vil du låne en eller flere av dem bør du være rask - nyhetene har en tendens til å gå unna her på huset!

De nye titlene er:
- Jeg er kjæresten din nå/Nina Hemingsson (Tegneserie)
- To trøtte typer:julespesial/Christopher Nielsen (Tegneserie)
- Corpus delicti/Elias Palm (Krim)
- Det dyrebare/Linn Ullmann (Roman)
- Maya/Isabel Allende (Roman)

Mer om innholdet i bøkene finner du under hver enkelt tittel under etiketten "Nye bøker i biblioteket" i høyremenyen, eller ved å scrolle litt lenger ned på siden.

Jeg ønsker dere alle en god jul og godt nytt år!

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...