onsdag 11. april 2012

Tilbake til skolehverdagen + oppdatering av tidsskrifter

Fremdeles i feriemodus?  Kom igjen, nå er det bare å skjerpe sansene og gjøre klar for en siste innspurt frem mot sommeren!

Jeg driver fremdeles med å klargjøre bøkene jeg fikk før påske. I tillegg blir det endel smårydding både i databasen min og i hyllene. Målet mitt er å bli kvitt en del av det gamle og slitne materialet, og få nye og mer aktuelle bøker i hyllene. Det tar tid, men hvis resultatet blir bra er det verdt innsatsen. Jeg ønsker jo å gi dere et så bra bibliotektilbud som mulig, enten dere ønsker bøker til oppgaveløsning eller til fritidsbruk. Husk at det er bare å spørre meg om hjelp - det er derfor jeg er her - alltid til tjeneste!




Litt nye blader har jeg også fått i hyllene. Foreløpig har jeg fått:
- Kjøkkenskriveren nr 2/2012
- Villmarksliv nr 4/2012
- Autofil nr 5/2012
- Illustrert Vitenskap nr 6/2012
- Blikk nr 4/2012
- Design Interiør 2/2012
- Fodterapeuten 4/2012
- Time 16 april/2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...