tirsdag 8. mai 2012

Russejenter i biblioteket


Mai måned er nå en uke gammel, og russefeiringen  2012 er i gang for fullt.

Det kryr av røde buksebein her på Rosenvilde, og det er jo positivt: de er på skolen (om enn noe reduserte til tider...) og gjør en innsats nå som det nærmer seg eksamen og slutten på 3 år med videregående skole. Det er klart at det blir endel festing på ungdommen også, men ikke på langt nær det som beskrives i media hvor det virker som om russen bare driver med pøbelstreker i en vill jakt etter knuter og berømmelse (noen gjør nok det også). Her på Lille Alexandria er det ihvertfall massevis av russ hver eneste dag - og det måtte jeg selvsagt dokumentere ;)

"laptopruss" i biblioteket

5 flotte russeeksemplarer det der, ikke sant ?

  I likhet med alle barneskoleelevene som sniker seg rundt i gangene på skolen om ettermiddagene har også jeg tatt opp jakten på russekortene.... og disse russejentene var så søte å både forære meg russekort og la meg publisere dem på bloggen - slett ikke verst hva?!?!




 

Jeg ønsker all Rosenvilde-russ en god feiring - og selvsagt lykke til med eksamen som kommer!
 

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...