tirsdag 5. juni 2012

"Ny" Bibliotekar

Etter et år som vikar kan jeg i dag juble over å ha fått fast stilling her på Rosenvilde.

Jeg gleder meg til å fortsette samarbeidet med både elever og lærere - og ikke minst til å presentere biblioteket i ny drakt til høsten - gled dere, dette blir fint!

Lykkelig nyansatt bibliotekar. Takk til fotograf Petter;)
Minner dere samtidig om at det snart er tid for å levere tilbake skolebøkene og oppfordrer dere til å begynne å finne dem frem fra skuffer og skap. Husk at ikke innleverte bøker må erstattes, og det kan bli dyrt. Hvis du er usikker på hva du har lånt, er det bare å komme innom meg, så skal du få en oversikt.

Da gjenstår det bare for meg å gratulere dere med den "nye" bibliotekaren

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...