torsdag 16. august 2012

Første skoledag

Jepp - nå er vi i gang igjen, og jeg håper dere har hatt en fin ferie!

Det har vært fint å se så mange kjente fjes igjen i dag, og spennende med alle de nye! For meg har det vært en ganske hektisk torsdag med bokutlevering for 3. klassene. Slitsomt og bråkete, ja, men jeg liker å kjenne at det er litt liv her også!

Rektor ønsker velkommen



spente førstiser


lærerne på "brua"


De fire første som fikk bøker i dag
Jeg håper dere vil fortsette å komme til biblioteket og at vi får et fint skoleår sammen. Som dere ser fikk jeg tatt noen bilder i dag morges før den verste "stormen".

Sees i morgen;)

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...