fredag 19. oktober 2012

Litt nytt en fredags ettermiddag

Hei hei. Det er fredag og for noen av dere har helgen allerede begynt, mens for andre - meg selv inkludert- er det et par timer igjen til man kan ta fri. Ikke at det gjør noe - jeg har mer enn nok å henge fingrene i jeg....

Det har kommet endel nye bøker hit i det siste, noen er klargjort og står på nyhetsstativet, mens noe ligger og venter på at jeg skal få ny bokplast (jeg var sikker på at jeg hadde en ekstra rull liggende, men dengang ei...). Nyhetene kan dere se ved å klikke på siste nytt i biblioteket i Websøk eller ved å følge denne lenken. I tillegg til bøkene har jeg fått tre nye norske filmer:


les omtale
les omtale
les omtale
Og som om ikke det var nok har siste nummer av Kunnskapsmagasinet Labyrint kommet - et veldig artig blad som absolutt er verdt å ta en kikk på!

Dermed er det bare å komme å låne litt rykende fersk helge-underholdning :)

God fornøyelse!

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...