mandag 22. oktober 2012

Stemningsrapport - og litt nye bøker

Hei og god mandag til dere alle!

Ute er det kaldt og grått, men her inne i biblioteket er stemningen god og arbeidsinnsatsen høy. Ettersom de rosa stolene til stille-Alexandria  nå har kommet, fant jeg ut at det var på tide med en runde med kameraet igjen. 







 Det ble litt freshere med rosa stoler på stillerommet, ikke sant??


Når høstmørket og kulden kommer krypende er noe av det beste jeg vet å krype opp i sofaen med masse puter og pledd, en kopp te og en god bok - da koser jeg meg! Andre som synes det er kos? Jeg har fått masse nye bøker i høst, så trenger du en bok er det bare å komme og låne!





Ønsker dere alle nok en fin skoleuke;)

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...