fredag 22. august 2014

Nytt skoleår nye muligheter

Heihei!

Denne første skoleuken har vært hektisk, men morsom. Det var utrolig fint å få litt ungdom i bygningen igjen etter en stille sommer!
Masse godt humør har preget uken, litt sommerfugler i magen hos de nye og mye gjensynsglede blant 2. og 3 klassingene akkurat som det skal være :)


Spente 1-klassinger i glassgata første skoledag
Rektor og elevråd ønsker de nye velkommen
Selv har jeg for det meste vært opptatt med bokutleveringen PUH!

Jeg håper at de fleste av dere nå har fått de skolebøkene dere skal ha, men er det noe som mangler eller skal byttes, så er det bare å stikke innom.

BØKER!!!!!!!!!!!!

 Aktivitetsdagen i går ble også en suksess. Kjempegøy å se dere alle i aktivitet, og så supert at dere bestilte sol akkurat denne dagen!
felles Zumba på fotballbanen
Nå gleder jeg meg til å ta fatt på nok et skoleår med morsomme og nyttige aktiviteter her på Lille-Alexandria!

Her er dere velkomne enten dere skal jobbe med skolearbeid, andre aktiviteter eller bare være sosiale! og apropos sosiale: Quizen starter allerede neste fredag og både Daniel og jeg gleder oss til å se gamle og nye lag på plass :)

Hege


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...