tirsdag 1. september 2015

Nytt skoleår

Hei allesammen!

Nå har denne bloggen vært nede så altfor lenge, fordi jeg rett og slett ikke har vært her... Men nå  er jeg i gang igjen og håper dere vil ha glede av noe av det jeg skriver om.

Jeg vil ønske alle de nye elevene på skolen velkommen og selvsagt også de "gamle" - det er alltid hyggelig å se dere igjen etter ferien :)


Jeg kommer til å fortsette med å hjelpe dere med å finne informasjon, bøker og hva enn dere måtte ønske.  I tillegg vil jeg fortsette med å arrangere konkurranser og hyggelige aktiviteter i biblioteket. Jeg tar gjerne imot forslag til både innkjøp og hyggelige ting vi kan gjøre sammen.

Første aktivitet starter allerede på torsdag med

QUIZ 
 
 (Fredagsquizen er flyttet til torsdager, men ellers er reglene de samme som tidligere).

For alle nye elever :

Møt opp i biblioteket kl. 1205 annenhver torsdag, enten alene eller sammen med noen du vil være på lag med. De som kommer alene hjelper vi med å finne et lag til.

Det er maks 4 deltakere per lag og INGEN hjelpemidler er tillatt, dvs. at pc og telefon skal være avslått eller lagt bort under HELE quizen. Ellers er dette en uhøytidelig spørrekonkurranse med temaer fra a-å - og selvsagt blir det også i år TWIST til vinnerlaget.






Quizmaster Daniel og jeg ønsker dere velkommen til årets første quiz
Torsdag 3. september kl. 1205
 
 
Hege
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...