fredag 31. januar 2014

Rektors siste dag

Hei!

I dag har rektor Guri Færder sin siste arbeidsdag her på Rosenvilde. Hun har fått ny jobb som  regiondirektør/ass. fylkesdirektør i Akershus fylkeskommune.

I den forbindelse blir det et avskjedsarrangement i glassgaten i dag klokken 12.00.

Som bibliotekar har jeg satt stor pris på Guri Færder som leder. Hun har hatt -og har- en veldig positiv innstilling til biblioteket som en arena til benyttelse i både faglige og sosiale øyemed. Hun støttet meg fullt ut da jeg ønsket å freshe opp lokalene med bardisk, rosa stoler og stille leserom, og har vært udelt positiv til mine forslag om arrangementer som julekalender og fredagsquiz. I tillegg bruker hun biblioteket mye selv og er stadig vekk innom for å låne bøker og slå av en prat.

Jeg ønsker Guri lykke til videre i ny jobb og takker for at hun har bidratt til at Lille-Alexandria har blitt et dynamisk, rosa og hyggelig bibliotek for oss alle!




PS: I forbindelse med rektors avgang avlyser vi dagens fredagsquiz - jeg kommer tilbake med ny tid senere.

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...