fredag 24. oktober 2014

Høst, helg, nye bøker og quiz...

Nå er det en liten stund siden forrige oppdatering her, og høsten og mørketiden har virkelig kommet.
Vi har hatt en regnfull uke, og hva er vel bedre enn å krype opp i senga eller sofaen med en varm tekopp og en god bok eller et glossy magasin?

Jeg har begge deler her jeg, så det er bare å komme og låne vet dere ;)

I høst har jeg fått inn mange nye bøker på engelsk som det er verdt å ta en kikk på. I tillegg er nyhetshylla full av norske bøker: romaner, krim, noveller og dikt- så det skal være litt for enhver smak og noen nye ukeblader er også på plass. Kom og ta en titt - og forresten husk å møte opp på quizen klokken ti over tolv!


Slenger med noen inspirasjonsbilder også mens jeg er i gang :



Bøker og blader for enhver smak



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...