torsdag 7. januar 2016

Godt nyttår!

Etter lang tid borte fra jobb er det godt å være tilbake. Jeg håper dere har hatt en fin juleferie og er klare for å yte maksimalt frem mot sommeren :)

I dag var vi igang med quiz igjen, og jeg er imponert over at så mange stilte opp. Hele 32 lag var med og kjempet om Twist og ære i dag - og det tror jeg må være rekord! Slenger med et bilde også
Torsdagsquiz nr 1 2016

Gleder meg til å ta fatt på et nytt semester sammen med dere og tar gjerne imot innspill til ønskede bibliotek-aktiviteter. Bokønsker er selvsagt også velkommen og husk at jeg vil prøve å hjelpe dere med det meste, så bare spør i vei.

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...