onsdag 31. august 2016

Nytt år - nye muligheter!

Hei !
Etter en hektisk oppstart hvor jeg ikke har hatt tid til stort annet enn å administrere pensumbøkene, begynner det endelig å roe seg. Jeg håper at vi også dette skoleåret vil få mange hyggelige bibliotek-stunder sammen. Endel aktiviteter har blitt godt innarbeidet allerede, og jeg tar selvsagt imot tips og ønsker fra dere også.



I år vil Bibliotek-quizen foregå på onsdager, ellers er reglene som før:
-max 4 deltakere per lag
-ingen hjelpemidler
-Twist til vinnerlaget.

Første runde starter allerede i dag, og Daniel og jeg vil prøve å få til en quiz hver annen uke.


Ellers vil jeg selvsagt ha både julekalender og påskekonkurranse. Jeg skal forsøke å skrive litt om bøker og filmer, samt andre aktiviteter som foregår. Ellers må dere selvsagt komme med forslag til bøker, filmer, magasiner eller annet som dere ønsker å ha i biblioteket.



Jeg ser frem til et hyggelig skoleår sammen med dere alle!


Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...