torsdag 8. september 2016

Vg1 på besøk

Heisann!

Jeg synes det er så utrolig hyggelig at dere kommer hit til meg og jobber med gruppearbeid og lekser. De siste dagene har biblioteket vært fylt opp av flittig arbeidende skoleelever og det setter jeg pris på. Nå har også de fleste fått alt av pensumbøker, men noe bytting av program-fag blir det nok noen uker fremover tenker jeg.

I dag har jeg hatt besøk av 1-klassingene fra helse og oppvekst som skulle låne romaner, og da måtte jeg ta bilde (så klart).

1.klasse HO på romanjakt
Så får jeg bare håpe at alle fant en bok de vil like- det var ihvertfall stor variasjon i valg av bøker.
Jeg takker for besøket av en utrolig trivelig ungdomsflokk, og håper dere vil nyte lesingen. God fornøyelse!

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...