onsdag 14. mars 2012

Street Art med 3SF


Tredjeklassingene på formgiving har arbeidet med Street Art som prosjekt den siste tiden, og nå har de stilt ut arbeidene sine i glassgangen utenfor biblioteket.

Jeg er mektig imponert over elevenes arbeider, og synes det et helt fantastiske resultater de nå stiller ut. Derfor så jeg meg selvsagt nødt til å ta med meg det utdaterte kameraet mitt og ta bilde av kunstverkene.  Resultatene ser dere nedenfor, men bildene tar seg absolutt mye bedre ut "live", så jeg oppfordrer alle til å komme og ta en kikk på utstillingen!


















  
 













 Som dere ser er det utrolig mye fine bilder, og jeg må bare beklage at kvaliteten på min avfotografering ikke yter bildene den rettferdighet de fortjener - de er enda finere i virkeligheten!

Her følger fler:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...