onsdag 4. april 2012

Stille Lille-Alexandria-påske...

Disse dagene hvor alle lærere og elever har ferie er det veeeeeeeeeeldig stille her i biblioteket, men tro ikke at jeg sitter og tvinner tommeltotter av den grunn. Her er det nok å henge fingrene i...

Etter å ha vært på kurs torsdag og fredag i forrige uke, kom jeg tilbake til en innleveringskasse som flommet over, og  som om ikke det var nok var det fullt av bøker oppå kassen også....   I tillegg har jeg fått mye nytt som jeg har bestilt, samt en del kulturfondbøker, dermed ble disse dagene fyllt med å rydde, sette på plass og klargjøring av bøker. Jeg må jo prøve å finne ut hva alt dette nye materialet inneholder også, så det blir endel lesing også.

Min store plan om en skikkelig ryddesjau med kassering av det ubrukte og slitne materialet blir dermed utsatt, men pytt - bedre å ha mye å henge fingrene i enn å sitte og "glane i veggen". Jeg har dog fått tid til å pusse opp litt på bibliotekets web-søk som ikke var helt som det skulle, så nå kan dere kose dere med å kikke på nyheter eller andre ting som må være av interesse i samlingen vår. Jeg gleder meg til å se mange påskebrune (forhåpentligvis) elever og lærere til uken og ønsker dere nok en gang god påske!

Hege

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skrive ut

Skrive ut på skolen

Jeg får stadig spørsmål om hvordan man skriver ut på skolen. På oppslagstavlen ved printeren i biblioteket henger det en plakat som heter Sk...